دشمنان جنگ فرهنگي و رسانه اي عليه کشورمان راه انداخته اند
امام جمعه پاوه:
دشمنان جنگ فرهنگي و رسانه اي عليه کشورمان راه انداخته اند

امام جمعه پاوه گفت: دشمنان در اين برهه عليه کشورمان جنگ فرهنگي و رسانه اي را در فضاي سايبري راه انداخته اند که بسيار خطرناکتر از جنگ سخت است.



 

ماموستا "ملا قادر قادري" روز پنجشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش افزود: اين مهم نيازمند توجه، نظارت و مراقبت بيش از پيش والدين، روحانيت و معلمان از فرزندان، دانش آموزان و جوانان است.

وي شناخت، هوشياري و بصيرت را مهمترين عوامل مورد نياز و راهکار مناسب براي مقابله با جنگ فرهنگي و رسانه اي دشمنان عنوان کرد و گفت: استفاده و بهره مندي از افراد متعهد، آگاه و بصير براي تبليغ در مدارس و ارشاد دانش آموزان و ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر بسيار حائز اهميت است.

ماموستا قادري، با تاکيد بر برنامه ريزي مناسب و با هدف در اجراي همايش ها اظهار کرد: بايد همايش ها داراي هدف و خروجي مناسب باشند تا مورد استفاده دانش آموزان قرار گيرد.

فرماندار پاوه، نيز اعزام دانش آموزان مدرس را در قالب کاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي کشور مثبت عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در اين سفرها از نزديک با محل ايثار و فداکاري پدران و برادران خود در دوران دفاع مقدس آشنا مي شوند که اين کار ارزنده و قابل توجهي است.

"حسين خدرويسي" با اشاره به اينکه امروز ظرفيت ها و توانمندي هاي استان کرمانشاه در زمينه هاي مختلف اقتصادي، صنعتي، کشاورزي و فرهنگي به همت مديران استان خود را نشان داده است، گفت: کرمانشاه امروز به يک کارگاه بزرگ سازندگي و فرهنگي در سطح کشور تبديل شده است.

فرماندار پاوه، توجه به ايمني در مدارس شهرستان را مورد تاکيد قرار داد و گفت: مديران و معلمان بايد در اين زمينه حساسيت بالايي نشان دهند تا خدايي نکرده شاهد وقوع حوادث جبران ناپذير در اين مورد نباشيم.

وي به مدير آموزش و پرورش پاوه تاکيد کرد که يک گروه کارشناسي را براي بازرسي از موارد ايمني در مدارس تشکيل و مامور نمايد تا بصورت مستمر از مدارس بازديد کنند.

فرماندار پاوه، همچنين از اداره کل نوسازي مدارس استان به دليل توجه نکردن به تذکر در خصوص احتمال ريزش ديوار مدرسه اي در نوسود و بانه وره بشدت انتقاد کرد و گفت: با وجود اينکه شش ماه است اين مورد به نوسازي اطلاع داده شده متاسفانه هيچ اقدامي صورت نگرفته است.

مدير آموزش و پرورش پاوه نيز گفت: هم اکنون 31 مدرسه با 41 کلاس درس اين شهرستان هوشمند سازي شده است که به محض دريافت اعتبار براي ديگر مدارس اقدام خواهد شد.

"سعدي فتاحي"، برگزاري کنکور آزمايشي براي دانش آموزان پيش دانشگاهي، راه اندازي سامانه پيامک براي اطلاع رساني به والدين دانش آموزان به هنگام تاخير و تعطيل مدارس را از اقدامات مديريت آموزش و پرورش در سال تحصيلي جاري اعلام کرد.

خبرگزاري جمهوري اسلامي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:دشمنان جنگ فرهنگي و رسانه اي عليه کشورمان راه انداخته اند, | 17:15 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=